عامل موفقیت ... نوشته ای از نسرین بهجتی آذر 97
بزرگترین عامل موفقیت من آدمهای حسود بودند
آنها با زیرکی و بدجنسی عیبهای مرا پیدا می کردند
و من با سرعت عیبهایم را اصلاح می کردم و به دویدنم ادامه می دادم
چون اعتقاد داشتم زن بلوچ برای بازنده شدن آفریده نشده است !
نسرین بهجتی





+ نوشته شده در یکشنبه هجدهم آذر ۱۳۹۷ ساعت 10:27 توسط نسرین بهجتی
|